–
> Zrównoważenie napięcia mięśniowego,
> Doskonalenie koordynacji obustronnej,
> Doskonalenie koordynacji wzrokowo-ruchowej,
> Doskonalenie umiejętności przekraczania linii środkowej ciała,
> Doskonalenie umiejętności wykonywania ruchów wyizolowanych,
> Poprawa stabilizacji centralnej,
> Dostarczanie wrażeń dotykowych i poznawanie przez dziecko różnych kształtów i struktur materiałów oraz ich rozróżniania.
Nigdy nie trać cierpliwości – to jest ostatni klucz, który otwiera drzwi.
Antoine de Saint-Exupery
> Zaburzenia napięcia mięśniowego,
> Nieprawidłowa postawa ciała,
> Zaburzenia koordynacji wzrokowo-ruchowej,
> Zaburzenia koordynacji obustronnej,
> Problemy z nauką i wykonywaniem czynności samoobsługowych oraz czynności dnia codziennego,
> Problemy z zabawami manualnymi lub niechęć do tego rodzaju zabaw,
> Spowolnienie, przyspieszenie lub niestaranność podczas wykonywania czynności precyzyjnych,
> Nieustalona lateralizacja (stronność ciała, która ręka, noga dominuje)
> Problemy grafomotoryczne,
> Niechęć do dotykania różnych faktur,
> Silna potrzeba dostarczania sobie bodźców proprioceptywnych w obrębie kończyn górnych (PROPRIOCEPCJA – czucie głębokie, zmysł orientacji ułożenia części własnego ciała, informuje nas o pozycji naszego ciała oraz jego poszczególnych części, dzięki przekaźnikom usytuowanych w mięśniach, ścięgnach, więzadłach)
d
Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:
570 900 220
centrumdiagnozy.va@gmail.com
d
P | W | Ś | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |