.
Terapia pedagogiczna jest podejmowana w celu wywołania pozytywnych zmian w strefie poznawczej i emocjonalno-motywacyjnej dziecka. Ma również na celu zwiększenie umiejętności szkolnych, jak czytanie, pisanie, czy wysławianie się, które mogą ulegać pogorszeniu w związku z różnymi zaburzeniami, czy problemami emocjonalnymi dziecka.
Nasza terapia ma na celu stworzenie warunków dla rozwoju Państwa dziecka, poprzez znalezienie podłoża jego problemów, zbudowanie jego wiary we własne siły i wypracowanie prawidłowych mechanizmów.
Łatwiej uwierzyć w siebie, gdy wierzy w nas ktoś drugi.
Stefan Pacek
Terapia pedagogiczna skierowana jest do:
• dzieci o nieharmonijnym rozwoju
• dzieci przedszkolnych z grup ryzyka dysleksji, czyli dzieci, które nie osiągnęły gotowości do czytania i pisania
• dzieci z zaburzeniami koncentracji uwagi
• dzieci z zaburzeniami emocjonalnymi
• dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
• dzieci ze specyficznymi trudności w opanowaniu umiejętności:
– czytania – dysleksja
– dobrego poziomu graficznego pisma – dysgrafia
– poprawnego pisania – dysortografia
– matematyki – dyskalkulia
• dzieci o obniżonej sprawności manualnej
• dzieci z zaburzeniami orientacji w schemacie ciała i w przestrzeni
• dzieci z zaburzoną koordynacją wzrokowo-słuchowo-ruchową
• dzieci z opóźnionym rozwojem psychoruchowym
.
d
Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:
570 900 220
centrumdiagnozy.va@gmail.com
d
d
P | W | Ś | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |